Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~barbieprostytutka | użytkownik

imię i nazwiskoEms adresG zarejestrowany26.08.2007 @20:57:47 ostatnio na stronie06.03.2013 @00:40:59

#Wracam po 3 latach.
Jestem wodorowym niewypałem.


***


Pytania i seks nie pasują do siebie.












*rozpłyń sie w barwach, w rozkoszy smaku. nietykalne.*

***

grymas na twarzy księżniczki.oj.oj.
księżniczka musi mieć wiernego rumaka.
jestem tak słodka że aż lukier spływa mi po twarzy.
chciałabym być lalką z porcelany.
+ little boys-little toys.

***

'Jestem królowa bóg femina cud miod ultramaryna.'

***

Moge być slodka i udawać żę wyglądam fajnie, pomimo żę wcale mi sie to nie podoba.

+

Kiedyś cały świat skończy się na tym że kiwne palcem.







ja poklaszcze a Ty bedziesz skakać w rytm mojego serca.

***

jest mnie pół na pół - dwa razy dwa.


Jesteś? Wiem że jesteś.
Napisałabym Ci coś,
ale nie potrafie o tym mówić.
Teraz w zastępstwie papieros w ręku,
kubek gorącej czekolady
i kucyk Pony do towarzystwa.
Odbicie w lustrze +zdjęcia, dużo zdjęć.






Liczę gre na gramy, procenty, odsetki, pocałunki..

Dla Ciebie jestem kobietą o stu twarzach,
bez grama gry, z tysiącami pocałunków.

***

Dokąd chcesz zajść, ty frajerze?
Jak służy nóżka środkowa?
Czy masz przy sobie zapałkę?
Podejdź, to ci ją usztywnię.
Dotknij mnie. Smutna tu jestem.
Łagodne oczy. Dotknij mnie, dotknij.
Szczenięta i suki morderczych wrogów,
których nikt nie oszczędził prócz nas.
Niech mnie Bóg skarze. A niech mnie.
Ta kurewska zdzira to fajna sztuka.
Płakać mi się chce, kiedy patrzę na nią
i myślę o poprzedniej nocy.
Ucieczka grzesznych. Zrobione.
Gdy zobaczysz cha,powiedz, niech pcha
do mojej pe, jeżeli chce.
Jestem bardzo niemiła.
A ty jesteś złem koniecznym.
Skąd pochodzisz? Z Londynu?
Czemu pani nie urośnie?
W małej paczuszce najlepszy towar.
Nie obchodzi mnie to.
Może im to pochlebia.
Wracaj do domu, do chlebusia i mleczka,
i odmawiaj wieczorne modlitwy z dziadziusiami.
Nie, kurwa mać. Odwal się.
Ludzkość jest niepoprawna.
Rzadko palę ,kochanie.
Od czasu do czasu. Dziecinna zabawa.
Można zatkać sobie usta czymś lepszym
niż pałeczką cuchnącego zielska.
Cmok. Za dziękuję wszystko się kupuje.
Bardzo lubię to, co mi sprawia przyjemność.
A gdyby to był on? A może dlatego,że nie?
Albo może i jedno, i drugie?

***

ona prosi:
-Schowaj mnie w oku, w dłoni, w ramionach.
Zawsze byliśmy razem,
nie możesz mnie teraz opuścić,
kiedy umarłam i potrzebuję czylości.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty145 komentarze1370 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~suszonerodzynki    11.04.2009 @18:28:24
:Dja swojego pozbawiłam głowy xD
_______
kkk
~Kicia2204    03.04.2009 @23:25:38
ja z jednym dostawałam cholery.. kręcił się później, zawijał i stwierdziłam, że nie ma sensu się męczyc i go ciachnęłam
lezy sobie teraz w szufladzie na pamiątkę
ostatnio edytowane: 2009-04-03 23:25:51
_______
Inspiracją byc.Umiesz?
~Kicia2204    03.04.2009 @23:13:55
i dreeeeady wtedy miałaś nie?
ja ostatnio obcięłam mojego jednego, bo połowa byla doczepiana i się zrobił takie feee baran:D
_______
Inspiracją byc.Umiesz?
~Kicia2204    03.04.2009 @23:02:00
ale ten co teraz masz tez jest gicio majonez :D
_______
Inspiracją byc.Umiesz?
~Kicia2204    03.04.2009 @23:01:34
dziękuje
ja wielbiłam kolor Twoich włosów, taki który miałaś jeszcze w 1 kl... taki rudy.. przegenialny
_______
Inspiracją byc.Umiesz?
~Kicia2204    03.04.2009 @22:53:03
jak nie jak tak
kojarzę Cię nawet
_______
Inspiracją byc.Umiesz?
~Fastasleep    31.03.2009 @22:37:42
Dziękuję za uśmiech
~annabroda    29.03.2009 @18:20:00
spasiba.
_______
:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
pora na prestidigitatora_na linę wleźć_prometeizm nieść.
~suszonerodzynki    26.03.2009 @20:22:15
dzięki wielkie
_______
kkk
~futszak    20.03.2009 @23:56:49
oooh thank u BP....for watching me it's kind of u:D
_______
Nawet Chaos ma swój Porządek
~makedesign    17.03.2009 @17:01:36
dzieki/fajna jesteś na profilowym
~zusska    06.03.2009 @22:19:10
bardzo interesująca galeria.
będę odwiedzać częściej
~futszak    06.03.2009 @16:28:02
z kolorem myslisz?
_______
Nawet Chaos ma swój Porządek
~futszak    26.02.2009 @19:07:12
oryginalny nick i fajna muza..pozdrow.:D
_______
Nawet Chaos ma swój Porządek
~ogryzek    30.01.2009 @16:22:12
dziękuję
_______
~makedesign    26.01.2009 @20:38:48
dzięki miło ze wpadłaś
~zawszetrochezbyt    25.01.2009 @16:31:13
: *
_______
:o
~zawszetrochezbyt    24.01.2009 @02:48:25
podtrzymuję.
_______
:o
~zawszetrochezbyt    23.01.2009 @11:17:02
powiem Ci, że słaba jesteś.

no.
_______
:o
~makedesign    11.01.2009 @20:37:53
dzięki barbie
~parapsychofotologia    07.01.2009 @18:43:11
a wygląda jak farbka choć nie namawiam broń boże do poświęceń na rzecz realizmu he he he powodzonka
_______
"Nie ma złych fotografów, tylko Ci co nadal się uczą... za to są głupi ludzie i ich niekonstruktywne opinie"
~makedesign    29.12.2008 @17:57:54
to nie było jakies podziękowanie te moje oceny i komentarze wpadłem bo widze miły profil no to czemu sobie odmówić..pozdrawiam
~makedesign    29.12.2008 @17:47:50
miło mi takie na sylwestrowe nastroje
~oskaren    24.12.2008 @14:46:42
cóż
skoro tak mówisz

pozostaje mi życzyć wymarzonych świąt xD
_______
Opinia publiczna to zdanie ludzi, których normalnie nikt o zdanie nie pyta.
~pancurek    23.12.2008 @20:20:16
dziekuje
_______
suck my dick
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt